REC

Didak

• Branding • packaging

DE CHALLENGE

Het oorspronkelijke merk werd recent overgenomen door Beeusaert-Braet uit Knokke-Heist. Zij zijn sinds geruime tijd verdeler van een groot assortiment speelgoed op de Belgische markt.

HET RESULTAAT

We gingen over op een complete rebranding van het merk. Dit vroeg tegelijk om een nieuwe aanpak voor de verpakking.

REBRANDING

Het merk kreeg een volledige make over en werd naast het gamma kites uitgebreid met 2 nieuwe productlijnen.

Aangezien de vlag de lading niet meer dekte, gingen we over op een complete rebranding. Dit vroeg tegelijk om een nieuwe aanpak voor de verpakking.

BEFORE

AFTER

Giant
Flamingo

For lots of
waterfun

Badminton
Set

Worry less,
play more

DIDAK play

Quote

De tweede nieuwe productlijnen, groeperen allerlei speelgoed voor buitenactiviteiten. Opvouwbare badmintonsets, voetbalgoals, schoppen om zandkastelen te bouwen,… We hebben het allemaal.

Blue
Bird

The sky is
not the limit

Didak-KitesCategorie

DIdak kites
Webdesign

Bij het creëren van de online thuisbasis voor de Kites hebben we gestreefd naar een perfecte harmonie tussen professionaliteit en de unieke identiteit van het merk. Ons doel was een website te bouwen die niet alleen een naadloze winkelervaring bood voor kitesurfers van alle niveaus, maar ook de essentie van het merk vastlegde: avontuur, kwaliteit en innovatie.

Let’s have a coffee

info@doppiavu.be